קוראים

חברים כותבים:

יום שלישי, 18 באוגוסט 2015

שיתוף פוסטים ותגובות בבלוגים:

כתבתם פוסט? עכשיו תוכלו לשתף אותו עם הקהילה ישירות מהבלוג שלכם בבלוגגר או מדף גוגל+. הקהילה תהיה רשומה בשורת "הוסף אנשים". אחרי שתבחרו את שם הקהילה, תבחרו קטגוריה ואז "שתף".


לתשומת לבכם: שתפו את הפוסט אך ורק עם הקהילה. אל תוסיפו אנשים/קבוצות נוספים/ות. ברגע שהפוסט יפורסם בדף של הקהילה, הוא אוטומטית יופיע גם בדף הבית שלכם, כך שאין צורך לשתף אותו עם מעגלים נוספים. ניתן לשתף את הפוסט גם ע"י צירוף קישור בחלונית "מה חדש?" בדף הקהילה. לבחירתכם. אל תשכחו לציין קטגוריה (אם התבלבלתם, לא להתרגש, ניתן לשנות אותה אחרי הפרסום). אם טעיתם, אתם יכולים למחוק את השיתוף ע"י לחיצה על חץ עליון משמאל.

מי שלא יודע איך מגיבים בבלוגים עם מערכת ,DISQUS נא לבדוק את הפוסטים בקטגוריה "מערכת תגובות DISQUS", כאן.

פוסטים חמים / מומלצים:
אהבתם את הפוסט? תעשו לייק בבלוג. אתם רוצים להמליץ עליו לחברים? תעשו לייק בדף הקהילה (אפשר גם וגם). גוגל בוחרים שיתופים עם הכי הרבה לייקים ומפרסמים אותם בדף הבית של דוברי עברית בגוגל+. עם הזמן גם אנחנו נתחיל לבחור את השיתופים המומלצים ונצמיד אותם ברישא של הדף לשבוע ימים.

כתיבה פורייה ושיתוף מחבק.

נהלים וחוקים בסיסיים:

ברוכים הבאים לקהילה שלנו, לפני תחילת הפעילות בקהילה, נא קרא/י מספר נהלים וחוקים שיעזרו לנו לשמור על הסדר.

  • השימוש בשפה בתקשורת בין חברי הקהילה יהיה מכבד, ולא יכלול שימינג או אאוטינג למי מחברי הקהילה.


  • הקהילה עומדת לרשותו של כל מי שמעוניין לקרוא ו/או לשתף פוסטים שכתב בבלוג שלו, ללא הבדל גיל, דת או מוצא. הקהילה נועדה לתת מענה לבלוגרים שכותבים בשפה העברית ובעיקר (אך לא בהכרח) לאלה שאין להם דף בית/קהילה.

  • הקהילה אינה מיועדת לפרסום מסחרי, אך בלוגים שבעליהם גם יוצרים מוצרים או משתפים בסדנאות שהם עורכים, יתקבלו בברכה. בלוג שהוא פרסומי בלבד לא מתאים לקהילה BLOGGER" בשפת הקודש".


  • אין להקפיץ פוסטים/לשתף את אותו הפוסט פעמיים. דבר זה יגרום לכפילויות ולאי סדר מיותר בדף הקהילה.


-אי שמירה על הכללים עלולה לגרור הרחקה מן הקהילה-