קוראים

חברים כותבים:

יום ראשון, 30 באוגוסט 2015

כולנו יודעים את המשמעות של החשיפה. בלוג שרק בעליו יודע אודותיו לא זוכה לחשיפה. כדי שהרשומות שלנו יזכו לחשיפה אנחנו חייבים לשתף אותן עם אנשים בעלי תחומי עניין דומים לשלנו, כלומר, במקום שמרכז את הבלגורים ומעניק במה לפרסומיהם. קיימות שתי דרכים לשתף את הרשומה עם הקהילה. אעבור על שתיהן:


1. שיתוף רשומה ישירות מדף הבית או בלוג:

שיתוף ישירות מבלוג

בתחתית כל רשומה ממוקמת שורה של כפתורי שיתוף. אחד מהם, הכפתור של גוגל+, מאפשר לסמן "אהבתי" ו/או לשתף את הרשומה עם אחת הקהילות אליה אנחנו משתייכים:


אחרי הלחיצה על כפתור השיתוף של גוגל+ ייפתח לפנינו חלון שיתוף:


אם לחצנו עליו כדי להביע לבעליה את הערכתנו ולהוסיף לרשומה "אהבתי", אנחנו נסגור את החלון עם "X"; אם ברצוננו לשתף את הרשומה עם הקהילה, נלחץ עם הסמן של העכבר על "+הוסף אנשים". ברגע שנלחץ על "+הוסף אנשים" תיפתח רשימה של מעגלים וקבוצות, ממנה נבחר עם מי אנחנו מעוניינים לשתף את הרשומה (במידת הצורך נגלול את פס הגלילה עד שנמצא את מבוקשנו):


לאחר שנבחר את האופציה "Blogger בשפת הקודש", תיפתח רשימה של קטגוריות. נבחר את הקטגוריה המתאימה לנו ישירות מהרשימה. במקרה של טעות, נוכל לשנות אותה מתוך השיתוף אח"כ:


ברגע שנבחר קטגוריה, המערכת תשאל אם אנחנו מעוניינים להחליף את השיתוף הציבורי בשיתוף עם הקהילה. נבחר ב"החלף":


בחלקו העליון של חלון השיתוף, במקרה הצורך, ניתן למלא מסר אישי. אנחנו מוכנים לשיגור. ברגע שנלחץ על "שתף", הרשומה תשותף עם הקהילה:


 שינוי קטגוריה:

נכנס לדף הבית של הקהילה. נמצא את השיתוף שלנו. נעביר את סמן העכבר על החץ שממוקם מצידה השמאלי של הקטגוריה שקבענו (אין צורך ללחוץ עליו). תפתח רשימת קטגוריות. נבחר בקטגוריה הנכונה:


שיתוף מדף הבית של גוגל+

בשיתופים ובפרסומים המופיעים בדף הבית של גוגל+ קיים כפתור שיתוף מיוחד. אחרי שנלחץ עליו, ייפתח חלון שיתוף זהה לחלון שיתוף שנפתח כאשר אנחנו משתפים את הרשומות ישירות מהבלוג:



2. שיתוף רשומה בעזרת קישור

כדי לשתף רשומה בעזרת קישור, נכנס לבלוג ונפתח את הרשומה שברצוננו לשתף. שימו לב שכדי לשתף רשומה ספציפית, אנחנו צריכים להיכנס לרשומה, אחרת נשתף את דף הבית של הבלוג. נעתיק את הכתובת שלה (ctr+c). נפתח את הדף של הקהילה. נמצא את חלון השיתופים "מה חדש?" שתמיד ממוקם ברישא שלו. נלחץ על "קישור" (1) ונדביק את הכתובת של הרשומה (ctr+v) בשורה המיועדת (2), כך:


ברגע שנדביק את הקישור, ייפתח לפנינו מסך שיתופים שבין היתר יראה לנו כיצד יוצג השיתוף בדף הקהילה:


אנחנו נלחץ על "+הוסף אנשים", נמצא את הקהילה, נבחר את הקטגוריה כמוסבר מעלה, ונשתף. גם בשיטה זו ניתן להוסיף מסר אישי בחלקו העליון של חלון השיתוף. 

קישור אל הרשומה שנמצאת בדף הבית של גוגל+

כדי למצוא את הקישור אל הרשומה שנמצאת בדף הבית שלנו, נכנס לדף הבית של גוגל+. נמצא את הרשומה שאנחנו מעוניינים לשתף. נלחץ עם הסמן של העכבר על החץ שנמצא בצדה השמאלי של הרשומה, ובתפריט אפשרויות שייפתח לפנינו נלחץ על השורה "קישור לפוסט":



המערכת תציג בפנינו את הקישור המסומן. נעתיק אותו (ctr+c):


נפתח את הדף של הקהילה ונדביק (ctr+v) את הקישור לתוך שורת ה"קישור" בחלון "מה חדש?" כפי שמוסבר מעלה. 

חברים יקרים! שתפו את הרשומות שלכם עם הקהילה, אם לא תשתפו, לא נדע על קיומכם.